31. január 2018

Menu
- Vitajte!
- Informátor 2017
- Ocenení učitelia
- História školy
- BellAmos - O škole
- Školský vzdelávací program
- Školský poriadok
- Zamestnanci školy
-
Triedy
- Zvonenie
- Komplexný rozvrh tried
- Komplexný rozvrh učiteľov
- I.S - Trieda Kráľa Abecedára
- I.SA - Trieda Víly Abecedy
- II.S - Trieda Ferda Mravca
- II. SA - Trieda Lienky Gvendolíny
- III.S - Trieda Pipi Dlhej Pančuchy
- III.SA - Trieda Efraima Pančušiska
- IV.S - Trieda Malého princa
- IV.SA - Trieda priateľov Malého princa
- V.S - Trieda Lemuela Gullivera
- VI.S - Trieda baróna Münchhausena
- VII.S - Trieda detí kapitána Granta
- VII. SA - Trieda kapitána Nema
- VIII.S - Trieda Bilba Bagginsa
- IX.S - Trieda potulných Shakespearových hercov
- Predmety
- Časopis Zvonček
-
Projekty a dlhodobé aktivity
- BellAmosálie
-
expEdícia
- Charakteristika projektu
- Memorandum
- Fotogaléria
- Tatranskí rytieri
- Literárne dielne čítania
- Moja prvá škola
- My z Východnej
-
kamarát AX
- Charakteristika projektu
- Fotogaléria 2016/2017
-
Dajme vyučovanie do pohybu
- Charakteristika projektu
- Centrum enviromentálnej a etickej výchovy Živica
-
Zelená škola
- Charakteristika projektu
- Zelená škola
- Ekokódex
- Enviromentálny akčný plán
- Akcie
-
Pallas Athena
- O klube
- Certifikát
-
E-testovanie
- O projekte
- Zmluva
- Informačné bulletiny
- Digiškola
- Digitálne vzdelávanie
- eTwinning
-
Ukončené projekty
- Aktivizujúce metódy vo vyučovaní
- UNICEF Škola priateľská k deťom
- Digitálni Štúrovci
- Infovek
- Konto Orange
- Projekt SPP - Priestor
- UNICEF Rozbíjame predsudky
- Výchovný poradca
- Evaluácia školy
-
Legislatíva
- Zákon o výchove a vzdelávaní
- Vyhlášky
- Metodické pokyny
- Školská integrácia žiakov so špeciálnymi potrebami
- Iné
- Vnútorné smernice
- Rada školy a Rodičovské združenie
- Fotogaléria
- Videogaléria
- Školská jedáleň
- Janko Hraško
- Kontakty
- Voľné pracovné miesta
- Centrum voľného času
- Školský klub detí
- Elektronická prihláška na zápis/prestup na školu
-
!Učiteľská zóna
- E-Learning portál
- Triedna kniha
- Webmail - pošta
- Termíny
- Alf-Testovanie
- Žiadosť o uvoľnenie
- Edupage
- E-learningový portál
-
Reklama
Osvedčené letné tábory a školy v prírode v Duchonkalande
Aktuality
- 1. 2., organizácia dňa
- Jedálny lístok od 30. 1.
- Testovanie 5
- Bellamosácki Experti
- Úspešné Komparo
- Pytagoriáda
- iBobor - blahoželáme!
- BigBao
- Akcie
- Vzdelávanie učiteľov
- staršie aktuality >>






Matematika
Pri určovaní stupňa prospechu v jednotlivých predmetoch na konci klasifikačného obdobia sa hodnotí kvalita práce a učebné výsledky, ktoré žiak dosiahol počas celého klasifikačného obdobia. Pritom sa prihliada na systematickosť v práci žiaka, na jeho prejavované osobné a sociálne kompetencie ako je zodpovednosť, snaha, iniciatíva, ochota a schopnosť spolupracovať, a to počas celého klasifikačného obdobia.
Vo výslednej známke hodnotíme:
- písomky, ústne odpovede, tematické testy, polročné a koncoročné testy - presnosť, odbornosť, trvalosť osvojenia pojmov, faktov a definícií, samostatnosť vyjadrovania, použiteľnosť vedomostí v praxi, úroveň myšlienkových operácií, úroveň požadovaných motorických a intelektuálnych činností - 60%
- proces učenia sa žiaka, stupeň rozvoja kľúčových kompetencií – triedenie a vyhľadávanie informácií, pozorovanie, porovnávanie a triedenie javov, experimentovanie, , sebahodnotenie a zodpovedajúce prijímanie spätnoväzobných informácií, primeranosť reakcií (bleskovky, cvičné diktáty, pracovné listy, domáce úlohy) - 25%
- vlastná aktivita žiaka - každá práca žiaka urobená z vlastnej iniciatívy, aktivita na hodine, verejné pochvaly za viditeľné zmeny, účasť na súťažiach
Konkretizácia
Písomná forma - úlohy majú komplexný charakter, pri ich riešení má žiak využiť známe algoritmy výpočtov, ako aj
individuálny prístup k riešeniu zadanej úlohy.
- vstupný test – obsah učiva z predchádzajúceho ročníka
- tematické testy – priebežné testy z daného celého tematického celku - obsahom priebežných testov je učivo príslušného tematického celku alebo jeho časti. Úloha/-y sú zamerané na hodnotenie zvládnutia novej terminológie a nových algoritmov pri výpočtoch. Jednotlivé úlohy sú ohodnotené počtom bodov, ktoré určí vyučujúci na základe obtiažnosti úloh. Nemusia byť vopred ohlásené.
- päťminútovky – preverenie učiva z predchádzajúcich dvoch alebo jednej hodiny
- polročný test – obsah prebraného učiva v prvom polroku daného ročníka
- výstupný test – obsah učiva prebraného v celom školskom roku
- domáce úlohy – kvalita vypracovania a dodržiavanie vypracovania domácich úloh
- projekty – obsah a formy vypracovania – správnosť matematického vyjadrenia
- odpoveď žiaka - samostatná
- odpoveď žiaka - na otázky učiteľa
- výstup žiaka pri projekte – správne matematické vyjadrovanie
- správne zisťovanie údajov a meranie a z nich výpočty pri praktických cvičeniach
- aktivita a podiel činnosti pri práci v skupinách
- aktivita na hodine
- kreatívne postupy pri riešení úloh
- zapojenie sa do súťaží Maks, Klokan, MO, Pytagoriády, Sladkej matematiky a ďalšie nadštandardné aktivity
- aktivita a nápady pri hľadaní riešení v náročnejších príkladoch
- schopnosť spájať matematické vedomosti z rôznych tematických celkov
- samostatnosť pri práci
- správne logické postupy pri riešení úloh
Formy hodnotenia žiakov
- známkami,
- percentami
- slovným hodnotením
V záverečnej fáze učiteľ pri súhrnnej klasifikácii žiaka z predmetu posúdi súlad odporúčaného stupňa hodnotenia z internetovej žiackej knižky s prejavovanými osobnými a sociálnymi kompetenciami žiaka (zodpovednosť, snaha, iniciatíva, ochota spolupracovať) počas celého klasifikačného obdobia.
Na začiatok | 4. 9. 2017