
Menu
- Home
- Informátor 2016
- Zlatý Amos
- História školy
- BellAmos - O škole
- Školský vzdelávací program
- Evaluácia školy
-
Legislatíva
- Zákon o výchove a vzdelávaní
- Vyhlášky
- Metodické pokyny
- Školská integrácia žiakov so špeciálnymi potrebami
- Iné
- Vnútorné smernice
- Školský poriadok
- Zamestnanci školy
- Voľné pracovné miesta
- Výchovný poradca
-
Projekty
- UNICEF Rozbíjame predsudky
- BellAmosálie
-
Dajme vyučovanie do pohybu
- Charakteristika projektu
- Centrum enviromentálnej a etickej výchovy Živica
-
Zelená škola
- Charakteristika projektu
- Zelená škola
- Ekokódex
- Enviromentálny akčný plán
- Akcie
- Infovek
-
Pallas Athena
- O klube
- Certifikát
-
E-testovanie
- O projekte
- Zmluva
- Informačné bulletiny
- Digiškola
- Digitálne vzdelávanie
- Digitálni Štúrovci
- AMV
- Konto Orange
- Projekt SPP
-
UNICEF Škola priateľská k deťom
- Dohovor o právach dieťaťa
- UNICEF
- Niečo o projekte
- BellAmos a UNICEF
- eTwinning
- Iné
- Predmety
-
Triedy
- Zvonenie
- Komplexný rozvrh tried
- Komplexný rozvrh učiteľov
- I.S - Trieda Kráľa Abecedára
- I.SA - Trieda Víly Abecedy
- II.S - Trieda Ferda Mravca
- III.S - Trieda Pipi Dlhej Pančuchy
- III.SA - Trieda Efraima Pančušiska
- IV.S - Trieda Malého princa
- V.S - Trieda Lemuela Gullivera
- VI.S - Trieda baróna Münchhausena
- VII.S - Trieda detí kapitána Granta
- VII. SA - Trieda kapitána Nema
- VIII.S - Trieda Bilba Bagginsa
- IX.S - Trieda potulných Shakespearových hercov
- Rodičovské združenie
- Fotogaléria
- Videogaléria
- Časopis Zvonček
- Školská jedáleň
- Janko Hraško
- Kontakty
- Mapa
- Centrum voľného času
- Školský klub detí
- Elektronická prihláška na zápis/prestup na školu
-
!Učiteľská zóna
- E-Learning portál
- Triedna kniha
- Žiacka knižka
- Webmail - pošta
- Termíny
- Alf-Testovanie
- Ospravedlnenka
- Edupage
- E-learningový portál
- Elektronická žiacka knižka
- Webmail
-
Reklama
Osvedčené letné tábory a školy v prírode v Duchonkalande
Aktuality
- Marcová Sladká matematika
- 2%
- Máme víťazku!
- Akcie
- Novelizácia školského poriadku
- Bellamosáci medzi najbystrejšími
- O slovnom hodnotení
- Komparo 9 - 100% Aďka
- Názory rodičov...
- Lyžiarsky výcvik - fotogaléria
- staršie aktuality >>






Tvorba projektu a prezentačné zručnosti
I. stupeň
Prierezová téma spája jednotlivé kompetencie, ktoré chceme rozvíjať u žiakov – komunikovať, argumentovať, používať informácie a pracovať s nimi, riešiť problémy, poznať sám seba a svoje schopnosti, spolupracovať v skupine, prezentovať sám seba, ale aj prácu v skupine, vytvoriť nejaký produkt. V tejto prierezovej téme je obsah zameraný na postupnosť jednotlivých krokov a metodológiu tvorby projektu, ktorú budú môcť využívať v ostatných predmetoch alebo aj v mimoškolskej činnosti, pri prezentácii svojej školy.
Naučia sa prezentovať svoju prácu písomne aj verbálne s použitím informačných a komunikačných technológií.
II. stupeň
Prierezová téma rozvíja u žiakov kompetencie tak, aby vedeli – komunikovať, argumentovať, používať informácie a pracovať s nimi, riešiť problémy, spolupracovať v skupine, prezentovať sám seba, ale aj prácu v skupine. Ciele aj obsah prierezovej témy je súčasťou viacerých predmetov.
Hlavným cieľom je, aby žiaci prostredníctvom vlastnej organizácie práce naučili sa riadiť seba, tím, vypracovať si harmonogram svojich prác, získavať potrebné informácie, spracovať ich, vedeli si hľadať aj problémy, ktoré treba riešiť, správne ich pomenovať, utvoriť hypotézu overiť ju a pod.
Naučia sa prezentovať svoju prácu písomne aj verbálne s použitím informačných a komunikačných technológii.
Výsledkom vzdelávania bude, že žiak vhodným spôsobom dokáže zareagovať v rôznych kontextových situáciách, nadviazať kontakt, zostaviť základné písomnosti osobnej agendy, pozná ich funkciu, formálnu úpravu a vie ju aplikovať, využiť nástroje IKT, identifikovať a popísať problém, podstatu javu, získať rôzne typy informácií, zhromažďovať, triediť a selektovať ich, kultivovane prezentovať svoje produkty, názory, vytvoriť plán prezentácie, naplánovať a realizovať základný výskum, určiť svoje silné stránky a vie ich využiť pri vhodnom výbere témy, vie aplikovať vhodnú formálnu štruktúru na prezentáciu výsledkov svojho výskumu.
Aplikovanie prierezových tém v Súkromnej základnej škole BellAmos - TU.