
Menu
Aktuality
- Ocenenie pre Ivku Guráňovú
- Prezentovanie projektov - 4.SA
- Veľkonočné tvorivé dielne
- Zber papiera - 1. polrok
- Názory rodičov...
- Čo čítať?
- A Christmas Carol...
- Stiahnite si fakty...
- staršie aktuality >>






Anglický jazyk
Hodnotenie predmetu anglický jazyk je zamerané na monitorovanie dosiahnutého pokroku žiaka za dané klasifikačné obdobie a klasifikáciu dosiahnutých kompetencií. Hodnotenie pokrýva 4 základné jazykové zručnosti: čítanie, písanie, rozprávanie a porozumenie (textu na CD alebo hovoriaceho). Hodnotenie prebieha ústnou a písomnou formou.
Vo výslednej známke hodnotíme:
- písomky, ústne odpovede, tematické testy, polročné a koncoročné testy, diktáty, slohové práce - presnosť, odbornosť, trvalosť osvojenia pojmov, faktov a definícií, samostatnosť
vyjadrovania, použiteľnosť vedomostí v praxi, úroveň myšlienkových
operácií, úroveň požadovaných motorických a intelektuálnych činností - 60%
- proces učenia sa žiaka, stupeň rozvoja kľúčových
kompetencií – triedenie a vyhľadávanie informácií, pozorovanie,
porovnávanie a triedenie javov, experimentovanie, sebahodnotenie a zodpovedajúce prijímanie
spätnoväzobných informácií, primeranosť reakcií (bleskovky, cvičné diktáty, pracovné listy, domáce úlohy) - 25%
vlastná aktivita žiaka - každá práca žiaka urobená z vlastnej iniciatívy, aktivita na hodine, verejné pochvaly za viditeľné zmeny, účasť na súťažiach
Konkretizácia
- tematické písomky k prebraným lekciám
- ovládanie gramatických a pravopisných javov v písomnej podobe
- obohatenie si slovnej zásoby k danej téme
- využívanie slovnej zásoby pri konverzáciách a tvorbe otázok
- tvorenie dialógov a vyjadrovanie sa celými vetami
- porozumenie
nahrávky a doplnenie textu
- prekladanie neznámych textov
- aktívna práca pri cvičeniach z pracovného zošita
- aktivita na hodinách
- vypracovanie projektov k zadaným témam - pri projektoch sa hodnotí spôsob spracovania, odprezentovanie projektu pred kolektívom, dodržanie termínu odovzdania projektu
V ústnych odpovediach sa sleduje samostatnosť, logickosť a pohotovosť v myslení, celistvosť, presnosť a trvácnosť osvojenia požadovaných poznatkov, faktov, pojmov, definícií, a vzťahov, presnosť, plynulosť a istota vo vyjadrovaní.
V záverečnej fáze učiteľ pri súhrnnej klasifikácii žiaka z predmetu anglický jazyk posúdi súlad odporúčaného stupňa hodnotenia z internetovej žiackej knižky s prejavovanými osobnými a sociálnymi kompetenciami žiaka (zodpovednosť, snaha, iniciatíva, ochota spolupracovať) počas celého klasifikačného obdobia.